Zarząd firmy Sala Zabaw dla Dzieci FIKOLAND Barbara Włodarczyk - Barbara Włodarczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Włodarczyk (CEIDG)
Barbara Włodarczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALA ZABAW DLA DZIECI FIKOLAND BARBARA WŁODARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KUTNOWSKA 7A, PL-09-500, GOSTYNIN. Główny zakres działalności Barbara Włodarczyk to Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki (PKD główne: 93.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP SALA ZABAW DLA DZIECI FIKOLAND BARBARA WŁODARCZYK: 8881493000. REGON SALA ZABAW DLA DZIECI FIKOLAND BARBARA WŁODARCZYK: 10185047600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Włodarczyk
Więcej informacji o SALA ZABAW DLA DZIECI FIKOLAND BARBARA WŁODARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.