Zarząd firmy SALA BANKIETOWA MOROMA ROBERT BEDNAREK - Robert Bednarek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Robert Bednarek (CEIDG)
Robert Bednarek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALA BANKIETOWA MOROMA ROBERT BEDNAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem REYMONTA 30, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Robert Bednarek to Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) (PKD główne: 56.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany i inne. NIP SALA BANKIETOWA MOROMA ROBERT BEDNAREK: 8351364660. REGON SALA BANKIETOWA MOROMA ROBERT BEDNAREK: 10069261500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Robert Bednarek
Więcej informacji o SALA BANKIETOWA MOROMA ROBERT BEDNAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.