Adres | UL. ALOJZEGO PAWLICZKA 27A, PL-41-800, ZABRZE | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | saio.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery |
Działalność PKD:
Firma SAIO ŁUKASZ BOMBA została założona 2015-07-02 i obecnie mieści się przy UL. ALOJZEGO PAWLICZKA 27A, PL-41-800, ZABRZE. Główna działalność firmy to wynajem innych maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, odzysk surowców wtórnych, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z oprogramowaniem, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SAiO ŁUKASZ BOMBA (REGON 36191404500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.