Sprawozdania finansowe Sag
Dane bilansowe SAG
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 29 482 873,15 | 30 031 223,38 | 28 028 846,26 | 33 299 489,90 | 47 178 963,32 | 67 594 317,10 |
| A. Aktywa trwałe | 8 356 169,01 | 9 556 987,30 | 10 424 852,29 | 12 460 994,24 | 16 251 637,69 | 21 558 490,57 |
| B. Aktywa obrotowe | 21 126 704,14 | 20 474 236,08 | 17 603 993,97 | 20 838 495,66 | 30 927 325,63 | 46 035 826,53 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 29 482 873,15 | 30 031 223,38 | 28 028 846,26 | 33 299 489,90 | 47 178 963,32 | 67 594 317,10 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 18 046 352,36 | 21 193 341,37 | 21 378 531,34 | 24 009 490,18 | 30 744 467,02 | 54 976 208,67 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 11 436 520,79 | 8 837 882,01 | 6 650 314,92 | 9 289 999,72 | 16 434 496,30 | 12 618 108,43 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 1 011 016,27 | 528 835,89 | 88 091,52 | 299 443,08 | 355 387,79 | 114 912,50 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 9 713 300,75 | 7 461 860,04 | 5 749 320,64 | 7 707 758,23 | 13 940 758,16 | 8 702 670,68 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje