Sprawozdania finansowe Sa Properties
Dane bilansowe SA PROPERTIES
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 102 870,85 | 36 972 385,46 | 41 774 108,62 | 39 561 491,75 |
A. Aktywa trwałe | 27 431,63 | 36 017 991,19 | 40 633 176,09 | 38 778 893,77 |
B. Aktywa obrotowe | 75 439,22 | 954 394,27 | 1 140 932,53 | 782 597,98 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 102 870,85 | 36 972 385,46 | 41 774 108,62 | 39 561 491,75 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -33 581,52 | 1 635 502,12 | 5 962 477,51 | 8 109 847,12 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 136 452,37 | 35 336 883,34 | 35 811 631,11 | 31 451 644,63 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 105 687,79 | 34 767 735,01 | 21 808 035,00 | 29 941 954,50 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 30 764,58 | 256 635,96 | 13 256 728,96 | 1 307 651,91 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.