Firma S-Brand
| Adres | AL. JANA PAWŁA II 92-9, PL-09-410, PŁOCK | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | sdom.net.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL20 1050 1979 1000 0090 8118 2140
PL24 1050 1979 1000 0090 8118 2165
PL72 1050 1979 1000 0024 7265 1617
PL26 9038 0004 5500 1268 2000 0010 PL06 1020 3974 0000 5102 0413 3120 |
Działalność PKD:
Firma S-BRAND została założona 2021-02-26 i obecnie mieści się przy AL. JANA PAWŁA II 92-9, PL-09-410, PŁOCK. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, przygotowanie terenu pod budowę, zakładanie stolarki budowlanej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie S-Brand (REGON 38831225600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kobiety mają zarabiać tyle, ile mężczyźni. Powstaje projekt ustawy
Firmy będą musiały zadbać o równość zarobków mężczyzn i kobiet za taką samą i podobną pracę oraz ujawniać medianę płac pracownikom. Opornym grożą kary finansowe do 60 tys. zł.
WIG20 zamieni się w indeks napędzany przez trzy spółki
Kwartalny zysk CD Projektu mocno w górę
W trzecim kwartale największy polski producent gier zwiększył zysk 2,5 krotnie w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
