Adres | UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 3, PL-81-035, GDYNIA | |
Województwo | pomorskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | s-a.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zegarków i biżuterii |
Numery rachunków bankowych |
PL21 1160 2202 0000 0002 4154 0999
PL56 1750 1022 0000 0000 0495 6516
PL65 1750 1022 0000 0000 0495 6548
PL88 1160 2202 0000 0002 4192 6435 PL12 1750 1022 0000 0000 0495 6532 PL38 1160 2202 0000 0002 4192 6559 |
Działalność PKD:
Firma S&A została założona 2010-03-18 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 3, PL-81-035, GDYNIA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obróbka metali i powłok, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie S&A (REGON 19299350300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.