Zarząd firmy Ryszard Urbański Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MAG-RYŚ - Ryszard Urbański, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ryszard Urbański (CEIDG)
Ryszard Urbański prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RYSZARD URBAŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE MAG-RYŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASKOWA 22B, PL-42-242, RĘDZINY. Główny zakres działalności Ryszard Urbański to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka i wykończanie wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja konstrukcji metalowych i ich części, produkcja narzędzi, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP RYSZARD URBAŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE MAG-RYŚ: 5730006673. REGON RYSZARD URBAŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE MAG-RYŚ: 15059028700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ryszard Urbański
Więcej informacji o RYSZARD URBAŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE MAG-RYŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.