Zarząd firmy Ryszard Fabicki-Krakowiak AUTO-RYSZARD - Ryszard Fabicki-Krakowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ryszard Fabicki-Krakowiak (CEIDG)
Ryszard Fabicki-Krakowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RYSZARD FABICKI-KRAKOWIAK AUTO-RYSZARD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 4, PL-26-230, PODLESIE. Główny zakres działalności Ryszard Fabicki-Krakowiak to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów i inne. NIP RYSZARD FABICKI-KRAKOWIAK AUTO-RYSZARD: 6581051107. REGON RYSZARD FABICKI-KRAKOWIAK AUTO-RYSZARD: 29031668100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ryszard Fabicki-Krakowiak
Więcej informacji o RYSZARD FABICKI-KRAKOWIAK AUTO-RYSZARD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.