Zarząd firmy Ryszard Bańkowski Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Zakład Stolarski, usługi, produkcja, sprzedaż - Ryszard Bańkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ryszard Bańkowski (CEIDG)
Ryszard Bańkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RYSZARD BAŃKOWSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, ZAKŁAD STOLARSKI, USŁUGI, PRODUKCJA, SPRZEDAŻ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 448B, PL-37-430, JEŻOWE. Główny zakres działalności Ryszard Bańkowski to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja gotowych parkietów podłogowych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania i inne. NIP RYSZARD BAŃKOWSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, ZAKŁAD STOLARSKI, USŁUGI, PRODUKCJA, SPRZEDAŻ: 8650008849. REGON RYSZARD BAŃKOWSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, ZAKŁAD STOLARSKI, USŁUGI, PRODUKCJA, SPRZEDAŻ: 83014472000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ryszard Bańkowski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.