Sprawozdania finansowe Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Dane bilansowe RYPIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 47 717 664,99 | 50 336 797,89 | 53 865 796,46 | 54 916 875,92 | 54 692 237,00 | 54 054 322,36 |
A. Aktywa trwałe | 43 758 799,11 | 47 726 306,76 | 50 276 997,45 | 49 518 038,92 | 48 534 557,45 | 47 427 554,10 |
B. Aktywa obrotowe | 3 958 865,88 | 2 610 491,13 | 3 588 799,01 | 5 398 837,00 | 6 157 679,55 | 6 626 768,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 47 717 664,99 | 50 336 797,89 | 53 865 796,46 | 54 916 875,92 | 54 692 237,00 | 54 054 322,36 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 12 021 483,58 | 12 451 638,98 | 13 098 171,78 | 15 407 130,24 | 15 226 688,26 | 15 509 468,56 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 35 696 181,41 | 37 885 158,91 | 40 767 624,68 | 39 509 745,68 | 39 465 548,74 | 38 544 853,80 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 32 258 744,75 | 34 055 744,95 | 36 907 483,79 | 35 855 806,23 | 35 323 649,67 | 34 326 399,20 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 609 153,11 | 2 040 826,05 | 2 111 248,62 | 1 944 742,82 | 2 472 398,08 | 2 588 649,25 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.