Firma Wojtyna Investment
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
Numery rachunków bankowych |
PL12 1020 1097 0000 7402 0841 1904
PL70 1020 1097 0000 7802 0809 4056
PL78 1020 1013 0000 0802 0394 7652
PL34 1050 1012 1000 0090 8222 9593 PL12 1050 1012 1000 0090 8222 9601 PL48 1050 1025 1000 0090 8379 5667 |
Działalność PKD:
Firma WOJTYNA INVESTMENT została założona 2017-03-16 i obecnie mieści się przy UL. TAMKA 29-20, PL-00-355, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, rozbiórka i przygotowanie terenu, transport morski i przybrzeżny pasażerski, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wojtyna Investment (REGON 36680908600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.