Zarząd firmy RUTKA Krystyna Bot - KRYSTYNA BOT, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-11-01
Działalność gospodarcza KRYSTYNA BOT (CEIDG)
KRYSTYNA BOT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RUTKA KRYSTYNA BOT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW 60516, PL-05-091, ZĄBKI. Główny zakres działalności KRYSTYNA BOT to Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych (PKD główne: 32.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP RUTKA KRYSTYNA BOT: 5271292715. REGON RUTKA KRYSTYNA BOT: 14193909600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTYNA BOT
Więcej informacji o RUTKA KRYSTYNA BOT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Polska połączy się rurociągiem paliwowym z NATO
Umowa między PERN a Zakładem Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego to wstęp do budowy w naszym kraju m.in. 300 km rurociągu do przesyłu paliw. Przedsięwzięcie, warte 20 mld zł,

Biznes: likwidacja umów cywilnych zdewastuje rynek pracy
Dewastacja rynku pracy i windowanie kosztów przedsiębiorców — to zarzuty organizacji biznesowych o projekcie rewolucyjnych uprawnień dla inspekcji pracy.