Firma Rugała Sylwester,,Firma Transportowo - Spedycyjna R - Trans
Adres | 105, PL-23-320, BŁAŻEK | |
Województwo | lubelskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1940 1076 3256 0435 0000 0000
PL61 1940 1076 3256 0477 0000 0000
PL41 1020 3176 0000 5502 0150 4182
PL30 1020 3176 0000 5502 0056 7651 |
Działalność PKD:
Firma RUGAŁA SYLWESTER,,FIRMA TRANSPORTOWO - SPEDYCYJNA R - TRANS została założona 2005-06-28 i obecnie mieści się przy 105, PL-23-320, BŁAŻEK. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, naprawa pojazdów silnikowych i motocykli, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Rugała Sylwester,,Firma Transportowo - Spedycyjna R - Trans (REGON 06003894100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.