Sprawozdania finansowe Rsp-Logistyka
Dane bilansowe RSP-LOGISTYKA
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 41 941,39 | 4 881 902,46 | 3 621 439,36 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | - | 1 574 737,10 |
B. Aktywa obrotowe | 41 941,39 | 4 881 902,46 | 2 046 702,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 41 941,39 | 4 881 902,46 | 3 621 439,36 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -440 315,84 | 209 125,67 | 1 259 285,50 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 482 257,23 | 4 672 776,79 | 2 362 153,86 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | 4 672 776,79 | 2 362 153,86 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.