Zarząd firmy Rozwoju Marketingu Internetowego - Marzec Mirosław Franciszek, prezes zarządu
Marzec Mirosław Franciszek jest w zarządzie KRS ROZWOJU MARKETINGU INTERNETOWEGO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Marzec Mirosław Franciszek jest również w zarządzie ROZWOJU MARKETINGU INTERNETOWEGO, która została założona 2018-12-27 i ma siedzibę przy UL. GRUDZICKA 51B, PL-45-431, OPOLE. KRS ROZWOJU MARKETINGU INTERNETOWEGO zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP ROZWOJU MARKETINGU INTERNETOWEGO: 7543200416. REGON ROZWOJU MARKETINGU INTERNETOWEGO: 38212465400000.Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.