Zarząd firmy Royal Barbering - Usługi Fryzjersko-Kosmetyczne Bernadetta Chorągwicka - Bernadetta Chorągwicka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bernadetta Chorągwicka (CEIDG)
Bernadetta Chorągwicka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROYAL BARBERING - USŁUGI FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE BERNADETTA CHORĄGWICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE ROBOTNICZE 372, PL-58-506, JELENIA GÓRA. Główny zakres działalności Bernadetta Chorągwicka to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i podawanie napojów, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. NIP ROYAL BARBERING - USŁUGI FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE BERNADETTA CHORĄGWICKA: 6112685911. REGON ROYAL BARBERING - USŁUGI FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE BERNADETTA CHORĄGWICKA: 52312434900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bernadetta Chorągwicka
Więcej informacji o ROYAL BARBERING - USŁUGI FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE BERNADETTA CHORĄGWICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.