Sprawozdania finansowe Ronboard Polska I
Dane bilansowe RONBOARD POLSKA I
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 5 782 397,24 | 4 414 690,64 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | - |
B. Aktywa obrotowe | 5 782 397,24 | 4 414 690,64 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - |
Pasywa razem | 5 782 397,24 | 4 414 690,64 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -24 136 694,44 | -22 231 371,86 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 29 919 091,68 | 26 646 062,50 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 29 919 091,68 | 26 646 062,50 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.