Firma Romania Express Courier & Logistics
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność pocztowa i kurierska | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL43 1050 1399 1000 0090 8115 8322
PL52 1050 1399 1000 0024 7180 9893
PL73 1050 1399 1000 0090 8114 9149
PL74 1050 1399 1000 0090 8114 9131 PL96 1050 1399 1000 0090 8114 9123 |
Działalność PKD:
Firma ROMANIA EXPRESS COURIER & LOGISTICS została założona 2021-01-18 i obecnie mieści się przy UL. TOWAROWA 23, PL-43-100, TYCHY. Główna działalność firmy to pozostała działalność pocztowa i kurierska. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność pocztowa i kurierska, transport drogowy towarów, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Romania Express Courier & Logistics (REGON 38795186000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i