Zarząd firmy ROMAN STARCZEWSKI EUROPOL Centrum Szkoleniowe - ROMAN STARCZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN STARCZEWSKI (CEIDG)
ROMAN STARCZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROMAN STARCZEWSKI EUROPOL CENTRUM SZKOLENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 35, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności ROMAN STARCZEWSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, nauka języków obcych, pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP ROMAN STARCZEWSKI EUROPOL CENTRUM SZKOLENIOWE: 5730019931. REGON ROMAN STARCZEWSKI EUROPOL CENTRUM SZKOLENIOWE: 15029025000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN STARCZEWSKI
Więcej informacji o ROMAN STARCZEWSKI EUROPOL CENTRUM SZKOLENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.