Zarząd firmy ROMAN PALOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO J-A - ROMAN PALOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN PALOWICZ (CEIDG)
ROMAN PALOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROMAN PALOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO J-A, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. M. KONOPNICKIEJ 17A1, PL-43-450, USTROŃ. Główny zakres działalności ROMAN PALOWICZ to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki i inne. NIP ROMAN PALOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO J-A: 5481015991. REGON ROMAN PALOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO J-A: 070010969.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN PALOWICZ
Więcej informacji o ROMAN PALOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO J-A
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.