Zarząd firmy ROMAN LENIARSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE ROADBUD - ROMAN LENIARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN LENIARSKI (CEIDG)
ROMAN LENIARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROMAN LENIARSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE ROADBUD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-12-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TRZCIŃSKA 1732, PL-96-100, SKIERNIEWICE. Główny zakres działalności ROMAN LENIARSKI to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostałe sprzątanie, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ROMAN LENIARSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE ROADBUD: 8361142300. REGON ROMAN LENIARSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE ROADBUD: 10012559500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN LENIARSKI
Więcej informacji o ROMAN LENIARSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE ROADBUD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.