Firma ROMAN JANISZEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ULARO
Ocena | |||
Główna działalnośc | Obróbka mechaniczna elementów metalowych |
Numery rachunków bankowych |
PL85 1020 3408 0000 4902 0174 3731
|
Działalność PKD:
Firma ROMAN JANISZEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ULARO została założona 1992-04-23 i obecnie mieści się przy KUSOCIŃSKIEGO 725, PL-94-054, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to obróbka metali i powłok. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, maszyny i narzędzia mechaniczne, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, specjalistyczne roboty budowlane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ROMAN JANISZEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ULARO (REGON 47037962700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.