Zarząd firmy ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE - ROMAN CHMARA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN CHMARA (CEIDG)
ROMAN CHMARA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TOROWA 16, PL-63-460, OCIĄŻ. Główny zakres działalności ROMAN CHMARA to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu, wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej, produkcja wyrobów budowlanych z betonu, produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej i inne. NIP ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE: 6180016298. REGON ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE: 250407038.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN CHMARA
Więcej informacji o ROMAN CHMARA KAREX PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO INŻYNIERYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby