Firma Rolfarm
| Adres | UL. NIZINNA 1C, PL-20-515, LUBLIN | |
| Województwo | lubelskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | rolfarm.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL66 8689 0007 7000 0849 2000 0010
PL59 1050 1953 1000 0090 8231 3488 |
Działalność PKD:
Firma ROLFARM została założona 2001-06-29 i obecnie mieści się przy UL. NIZINNA 1C, PL-20-515, LUBLIN. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, uprawy rolne, chów i hodowla zwierząt, łowiectwo, włączając działalność usługową, produkcja artykułów spożywczych, naprawa, konserwacja i instalowanie maszyn i urządzeń, handel hurtowy i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Rolfarm (REGON 43077384100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


