Zarząd firmy Roksi ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA - ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA (CEIDG)
ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROKSI ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OŚWIĘCIMSKA 114, PL-32-651, NOWA WIEŚ. Główny zakres działalności ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA to Pozaszkolne formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP ROKSI ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA: 5492458404. REGON ROKSI ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA: 38591995700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA
Więcej informacji o ROKSI ROKSANA KASOLIK-KRÓLICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.
Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.
Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.