Zarząd firmy ROGER WANKE MEDIA HOUSE - ROGER WANKE, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-03-30
Działalność gospodarcza ROGER WANKE (CEIDG)
ROGER WANKE prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROGER WANKE MEDIA HOUSE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIŚLANA 22, PL-44-119, GLIWICE. Główny zakres działalności ROGER WANKE to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP ROGER WANKE MEDIA HOUSE: 9691475488. REGON ROGER WANKE MEDIA HOUSE: 36578689700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROGER WANKE
Więcej informacji o ROGER WANKE MEDIA HOUSE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.