Zarząd firmy ROGER RATAJCZAK KARO SKLEP - ROGER RATAJCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROGER RATAJCZAK (CEIDG)
ROGER RATAJCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROGER RATAJCZAK KARO SKLEP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-06-08 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE STARE ŻEGRZE 512, PL-61-249, POZNAŃ. Główny zakres działalności ROGER RATAJCZAK to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ROGER RATAJCZAK KARO SKLEP: 7820024581. REGON ROGER RATAJCZAK KARO SKLEP: 630243440.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROGER RATAJCZAK
Więcej informacji o ROGER RATAJCZAK KARO SKLEP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby