Firma Robyg Marketing I Sprzedaż
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL45 1140 1010 0000 5347 8400 1017
PL89 1140 1010 0000 5347 8400 1001
PL62 1140 1010 0000 5347 8400 1002
|
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma ROBYG MARKETING I SPRZEDAŻ została założona 2007-08-21 i obecnie mieści się przy ALEJA RZECZYPOSPOLITEJ 1, PL-02-972, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, leasing finansowy, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-11.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Robyg Marketing I Sprzedaż (REGON 14104396800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowe promy pomogą armatorom odzyskać rynek na Bałtyku. Każdy będzie kosztował 260 mln EUR
Po latach niepowodzeń w budowie promów dla polskich armatorów Unity Line odebrał wreszcie ze stoczni pierwszą jednostkę. Budowa drugiej zakończy się za rok, a obiecany właśnie przez ministra aktywów
Od 2,5 do 15 mln zł dla firmy na nowoczesne technologie
Na niskie oprocentowanie i możliwość częściowego umorzenia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy sięgną po preferencyjne wsparcie zwrotne na cyfryzację i projekty ekologiczne z programu FENG.
Paweł Borys: Rok technologicznego przełomu czy straconej szansy?
Co należałoby zrobić? Wyraźnie zdefiniować technologie priorytetowe — AI, chmurę, automatyzację i robotykę. Uczynić z państwa aktywnego klienta technologii, a nie wyłącznie regulatora. Odblokować