Zarząd firmy Roboty Inżynieryjne Konstrukcji Oporowych Riko - Bratko Jakub Julian, prezes zarządu
Bratko Jakub Julian jest w zarządzie KRS ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Bratko Jakub Julian jest również w zarządzie ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO, która została założona 2018-04-20 i ma siedzibę przy UL. CZARNA DROGA 84, PL-33-101, TARNÓW. KRS ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO zajmuje się roboty związane z budową dróg i autostrad. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli, roboty związane z budową rurociągów, linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej i inne. NIP ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO: 6793168535. REGON ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO: 380017084.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bratko Jakub Julian
Więcej informacji o ROBOTY INŻYNIERYJNE KONSTRUKCJI OPOROWYCH RIKO
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby