Zarząd firmy ROBERT SZPAKOWSKI - ROBERT SZPAKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza ROBERT SZPAKOWSKI (CEIDG)
ROBERT SZPAKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROBERT SZPAKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIŚLANA 57H, PL-05-092, ŁOMIANKI. Główny zakres działalności ROBERT SZPAKOWSKI to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów nieorganicznych, produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych i inne. NIP ROBERT SZPAKOWSKI: 7391145780. REGON ROBERT SZPAKOWSKI: 01750178900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT SZPAKOWSKI
Więcej informacji o ROBERT SZPAKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach