Zarząd firmy ROBERT SZCZUBEŁEK AVANTI - ROBERT SZCZUBEŁEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT SZCZUBEŁEK (CEIDG)
ROBERT SZCZUBEŁEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROBERT SZCZUBEŁEK AVANTI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-02-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA ZAWADZKIEGO "ZOŚKI" 12A, PL-07-410, OSTROŁĘKA. Główny zakres działalności ROBERT SZCZUBEŁEK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowanie terenu pod budowę, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ROBERT SZCZUBEŁEK AVANTI: 7581214863. REGON ROBERT SZCZUBEŁEK AVANTI: 14269899600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT SZCZUBEŁEK
Więcej informacji o ROBERT SZCZUBEŁEK AVANTI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych