Zarząd firmy Robert Kaczmarski KAMELEON - ROBERT KACZMARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT KACZMARSKI (CEIDG)
ROBERT KACZMARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROBERT KACZMARSKI KAMELEON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-07-24 i ma swoją siedzibę pod adresem SZARYCH SZEREGÓW 815, PL-05-101, NOWY DWÓR MAZOWIECKI. Główny zakres działalności ROBERT KACZMARSKI to Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej (PKD główne: 93.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ROBERT KACZMARSKI KAMELEON: 5311068333. REGON ROBERT KACZMARSKI KAMELEON: 01005653000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT KACZMARSKI
Więcej informacji o ROBERT KACZMARSKI KAMELEON
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych