Ocena | |||
Główna działalnośc | Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych |
Numery rachunków bankowych |
PL73 2130 0004 2001 0430 1230 0001
|
Działalność PKD:
Firma ROBERT CZAJA KABA PROJEKT została założona 2007-12-10 i obecnie mieści się przy UL. RÓŻANA 12, PL-55-093, KIEŁCZÓW. Główna działalność firmy to rozbiórka i przygotowanie terenu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, pozostała działalność profesjonalna, rachunkowość, księgowość i doradztwo, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi związane z leśnictwem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Robert Czaja KABA PROJEKT (REGON 02065376100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.