Zarząd firmy ROBERT BRZYSKI SCYZ-GUM S.C. - ROBERT BRZYSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT BRZYSKI (CEIDG)
ROBERT BRZYSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROBERT BRZYSKI SCYZ-GUM S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-07-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3-EGO MAJA 22, PL-32-400, MYŚLENICE. Główny zakres działalności ROBERT BRZYSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i podawanie napojów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ROBERT BRZYSKI SCYZ-GUM S.C.: 6551376106. REGON ROBERT BRZYSKI SCYZ-GUM S.C.: 35632446800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT BRZYSKI
Więcej informacji o ROBERT BRZYSKI SCYZ-GUM S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.