Zarząd firmy ROAD SERVICE RATOWNICTWO DROGOWE POMOC DROGOWA TOMASZ SZYMAŃSKI - TOMASZ SZYMAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ SZYMAŃSKI (CEIDG)
TOMASZ SZYMAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ROAD SERVICE RATOWNICTWO DROGOWE POMOC DROGOWA TOMASZ SZYMAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA PAWŁA II 1A3, PL-75-452, KOSZALIN. Główny zakres działalności TOMASZ SZYMAŃSKI to Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (PKD główne: 52.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ROAD SERVICE RATOWNICTWO DROGOWE POMOC DROGOWA TOMASZ SZYMAŃSKI: 6692219886. REGON ROAD SERVICE RATOWNICTWO DROGOWE POMOC DROGOWA TOMASZ SZYMAŃSKI: 331007187.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ SZYMAŃSKI
Więcej informacji o ROAD SERVICE RATOWNICTWO DROGOWE POMOC DROGOWA TOMASZ SZYMAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.