Zarząd firmy RK Technology Rafał Kowalik - Rafał Kowalik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Rafał Kowalik (CEIDG)
Rafał Kowalik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RK TECHNOLOGY RAFAŁ KOWALIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZARYCH SZEREGÓW 11B18, PL-22-100, CHEŁM. Główny zakres działalności Rafał Kowalik to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP RK TECHNOLOGY RAFAŁ KOWALIK: 5632296888. REGON RK TECHNOLOGY RAFAŁ KOWALIK: 52386139000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Rafał Kowalik
Więcej informacji o RK TECHNOLOGY RAFAŁ KOWALIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.