Zarząd firmy Rits Professional Services - Kośnik Łukasz, prezes zarządu
Kośnik Łukasz jest w zarządzie KRS RITS PROFESSIONAL SERVICES
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kośnik Łukasz jest również w zarządzie RITS PROFESSIONAL SERVICES, która została założona 2021-10-25 i ma siedzibę przy UL. ŻELAZNA 51/53, PL-00-841, WARSZAWA. KRS RITS PROFESSIONAL SERVICES zajmuje się pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa urządzeń technologii informacyjnej i komunikacyjnej, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP RITS PROFESSIONAL SERVICES: 5213635475. REGON RITS PROFESSIONAL SERVICES: 146267218.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kośnik Łukasz
Pozostali członkowie zarządu
Arkadiusz Zbigniew Seredyn | członek zarządu |
Więcej informacji o RITS PROFESSIONAL SERVICES
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?