Zarząd firmy RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA RITA SALON FRYZJERSKI - RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA (CEIDG)
RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA RITA SALON FRYZJERSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-05 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK ŁAZARSKI 10A, PL-60-732, POZNAŃ. Główny zakres działalności RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA RITA SALON FRYZJERSKI: 7791194285. REGON RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA RITA SALON FRYZJERSKI: 63456587200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA
Więcej informacji o RITA JAWIEŃ-BUDZYŃSKA RITA SALON FRYZJERSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.