Zarząd firmy RITA Elżbieta Kuberska - Elżbieta Kuberska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza Elżbieta Kuberska (CEIDG)
Elżbieta Kuberska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RITA ELŻBIETA KUBERSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-02-14 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA WOLNOŚCI 22, PL-42-200, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności Elżbieta Kuberska to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP RITA ELŻBIETA KUBERSKA: 5732251023. REGON RITA ELŻBIETA KUBERSKA: 15198763800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Elżbieta Kuberska
Więcej informacji o RITA ELŻBIETA KUBERSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.