Firma Rex Concepts
| Adres | UL. GWIAŹDZISTA 66, PL-53-413, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Strona internetowa | bkseepoland.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL05 1050 0086 1000 0091 5152 6515
PL27 1050 0086 1000 0091 5152 6507 |
Działalność PKD:
Firma REX CONCEPTS została założona 2024-12-19 i obecnie mieści się przy UL. GWIAŹDZISTA 66, PL-53-413, WROCŁAW. Główna działalność firmy to firmy centralne i holdingi. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność prawnicza i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 4 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Rex Concepts (REGON 54022338300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.