Firma REWIKA MAGDALENA MATYJA-OLEJNIKOWSKA
| Adres | UL. GEN. TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 1289, PL-03-982, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL55 2490 0005 0000 4500 7949 3701
|
Działalność PKD:
Firma REWIKA MAGDALENA MATYJA-OLEJNIKOWSKA została założona 2010-02-01 i obecnie mieści się przy UL. GEN. TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 1289, PL-03-982, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie REWIKA MAGDALENA MATYJA-OLEJNIKOWSKA (REGON 14221139100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Huge Thing na własnym kursie. Monika Synoradzka wyznacza nową strategię akceleratora start-upów
Globalizacja umarła, niech żyje… egoizm? Dani Rodrik o nowym porządku świata
Zamiast patrzeć na świat, naprawmy własne podwórko, a skorzystamy na tym wszyscy. Takie jest główne przesłanie Daniego Rodrika, słynnego tureckiego ekonomisty z Harvard University.
AI staje się coraz droższa. Bije to w marże technologicznych gigantów
Runął schemat działania wielkich amerykańskich koncernów, które zawojowały rynek nowych technologii. Setki miliardów dolarów, które wydają na inwestycje odbiją się na wynikach i notowaniach

