Firma Revers Cosmetics
Adres | UL. SŁOWIKOWSKIEGO 39A, PL-05-090, RASZYN | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | reverscosmetics.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych |
Numery rachunków bankowych |
PL69 1140 2004 0000 3012 1368 5237
PL39 1140 2004 0000 3012 1582 3172
PL24 1050 1012 1000 0090 3074 7605
PL46 1050 1012 1000 0090 3074 7597 PL66 1140 2004 0000 3702 7715 6544 PL68 1050 1012 1000 0090 3074 7589 PL77 1050 1012 1000 0090 8010 4228 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma REVERS COSMETICS została założona 2015-10-16 i obecnie mieści się przy UL. SŁOWIKOWSKIEGO 39A, PL-05-090, RASZYN. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, pocztowe operatora publicznego, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Revers Cosmetics (REGON 36276186200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.