Zarząd firmy RESTAURACJA KSIĄŻĘCA PROMNICE SPÓŁKA CYWILNA JAROSŁAW PRZENIOSŁO, WOJCIECH RADZIMIRSKI - JAROSŁAW PRZENIOSŁO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW PRZENIOSŁO (CEIDG)
JAROSŁAW PRZENIOSŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RESTAURACJA KSIĄŻĘCA PROMNICE SPÓŁKA CYWILNA JAROSŁAW PRZENIOSŁO, WOJCIECH RADZIMIRSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-11 i ma swoją siedzibę pod adresem -, PL-43-210, KOBIÓR. Główny zakres działalności JAROSŁAW PRZENIOSŁO to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów. NIP RESTAURACJA KSIĄŻĘCA PROMNICE SPÓŁKA CYWILNA JAROSŁAW PRZENIOSŁO, WOJCIECH RADZIMIRSKI: 6462159301. REGON RESTAURACJA KSIĄŻĘCA PROMNICE SPÓŁKA CYWILNA JAROSŁAW PRZENIOSŁO, WOJCIECH RADZIMIRSKI: 24287839900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW PRZENIOSŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.