Firma Restauracja „BAJKA” Edyta Pierzchała
| Adres | 25, PL-23-275, GOŚCIERADÓW-FOLWARK | |
| Województwo | lubelskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL88 1240 2395 1111 0010 4046 0384
|
Działalność PKD:
Firma RESTAURACJA „BAJKA” EDYTA PIERZCHAŁA została założona 2011-06-01 i obecnie mieści się przy 25, PL-23-275, GOŚCIERADÓW-FOLWARK. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Restauracja „BAJKA” Edyta Pierzchała (REGON 06076517300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zyski spółek z polskiej giełdy się poprawiają. Część branż wychodzi z dołka
Po wynikach spółek z GPW widać, że negatywna presja na rentowność przedsiębiorstw mija. Wśród firm o najwyższym wzroście zysków są m.in. te z sektora przemysłowego.
Polskie firmy górą w spożywczych przejęciach. To przełom na rynku
Po raz pierwszy od lat ponad połowa transakcji na rynku fuzji i przejęć w sektorze spożywczym w Polsce ma krajowy rodowód. Na rynku dominują ruchy firm branżowych, aktywność funduszy wyraźnie
Obniżka prognoz przyćmiła dobre wyniki. Kurs Allegro w dół
Trzeci kwartał był mocny, ale mimo wyników powyżej konsensusu Allegro obniżyło prognozy, tłumacząc to słabszym popytem z początku listopada. Spółka zapowiada aktualizację strategii na początku 2026