Adres | PUŁASKIEGO 20-2, PL-45-048, OPOLE | |
Województwo | opolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | responsa.com.pl | |
Strona internetowa | responsa.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Numery rachunków bankowych |
PL44 2490 0005 0000 4500 9782 7675
|
Działalność PKD:
Firma RESPONSA GAWOR. ŻAK-ŁYKUS została założona 2013-02-13 i obecnie mieści się przy PUŁASKIEGO 20-2, PL-45-048, OPOLE. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe w naukach społecznych, doradztwo związane z zarządzaniem, pomoc społeczna bez noclegów, pozyskiwanie pracy i pracowników, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-16.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Responsa Gawor. Żak-Łykus (REGON 16035931700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio