Zarząd firmy Renata Szewczyk Firma Handlowa,,WĘGLOMIAŁ - Renata Szewczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Renata Szewczyk (CEIDG)
Renata Szewczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RENATA SZEWCZYK FIRMA HANDLOWA,,WĘGLOMIAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPERNIKA 1, PL-42-134, TRUSKOLASY. Główny zakres działalności Renata Szewczyk to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP RENATA SZEWCZYK FIRMA HANDLOWA,,WĘGLOMIAŁ: 5741044128. REGON RENATA SZEWCZYK FIRMA HANDLOWA,,WĘGLOMIAŁ: 15016614100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Renata Szewczyk
Więcej informacji o RENATA SZEWCZYK FIRMA HANDLOWA,,WĘGLOMIAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych