Firma Renata Jaworska - Działalność Gospodarcza
Adres | 191, PL-17-220, GRUSZKI | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania |
Działalność PKD:
Firma RENATA JAWORSKA - DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA została założona 1998-03-15 i obecnie mieści się przy 191, PL-17-220, GRUSZKI. Główna działalność firmy to obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gospodarka leśna bez produktów leśnych, pozyskiwanie drewna, restauracje i placówki gastronomiczne, rośliny inne niż wieloletnie, rośliny wieloletnie, różny zakwaterowanie, sprzątanie obiektów, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, zbieranie leśnych produktów, bez drewna, łowiectwo i usługi związane z nim. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Renata Jaworska - Działalność Gospodarcza (REGON 05060476200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio