Zarząd firmy RENATA ANIMUCKA, CUKIERNIA DELICJA RENATA ANIMUCKA - RENATA ANIMUCKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RENATA ANIMUCKA (CEIDG)
RENATA ANIMUCKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą RENATA ANIMUCKA, CUKIERNIA DELICJA RENATA ANIMUCKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA CHODKIEWICZA 1, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności RENATA ANIMUCKA to Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą (PKD główne: 82.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pieczywa, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, z wyłączeniem suplementów diety, substytutów mięsa, roślinnych substytutów dla jaj, nabiału i innych produktów mlecznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych i inne. NIP RENATA ANIMUCKA, CUKIERNIA DELICJA RENATA ANIMUCKA: 5991302407. REGON RENATA ANIMUCKA, CUKIERNIA DELICJA RENATA ANIMUCKA: 211055638.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RENATA ANIMUCKA
Więcej informacji o RENATA ANIMUCKA, CUKIERNIA DELICJA RENATA ANIMUCKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.