Działalność PKD:
Firma REKO MARINE - JAN KORF została założona 2020-11-02 i obecnie mieści się przy UL. ŻOŁNIERZY I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 10B6, PL-81-383, GDYNIA. Główna działalność firmy to naprawa i konserwacja maszyn. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, gotowe wyroby metalowe, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa artykułów użytkowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, obróbka metali i powłok, odlewnictwo metali, odzież, bez wyrobów futrzarskich, produkcja obuwia, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie REKO MARINE - JAN KORF (REGON 38732486600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych